Nabídka služeb
Profesionálního předsedy SVJ
Činnost společenství vlastníků
- zajištění správu domu ve věcech, které jsou v kompetenci statutárního orgánu SVJ,
- plnění rozhodnutí shromáždění,
- uzavírání smluv dle finančního limitu vyplývajícího ze stanov SVJ a rozpočtu schváleného shromážděním,
- zastupování SVJ vůči třetím osobám a orgánům veřejné správy (zejm. daňová správa, správa sociálního zabezpečení, veřejné zdravotní pojišťovny apod.),
- komunikace se zhotoviteli děl, dodavateli služeb a médií, zástupci státní správy a územní samosprávy, advokáty, notáři, soudními znalci, soudy, orgány činnými v trestním řízení, daňovými poradci, auditory,
- řízení a organizace činnosti SVJ,
- organizace zasedání shromáždění – přípravu podkladů, rozeslání pozvánek, prezenci, řízení průběhu jednání a hlasování shromáždění, zápis z jednání, nebo organizace rozhodnutí mimo zasedání (tzv. per rollam) – příprava podkladů,
- rozeslání hlasovacích lístků, sčítání hlasů a vyhotovení a rozeslání oznámení o výsledku rozhodnutí mimo zasedání,
- zajištění právních služeb advokátů, notářů, soudních exekutorů a mediátorů, zajištění zpracování právních stanovisek, osobní přítomnost u soudu při soudních řízeních,
- organizace a zajištění poptávkových řízení,
Administrativa
- vedení administrativní agendy SVJ, vedení zápisů ze shromáždění a jejich archivace a evidence smluv SVJ,
- vedení seznamu vlastníků jednotek,
- plnění povinností ve vztahu k veřejnému rejstříku,
- řízení a kontrola činnosti správce,
- vyřizování žádostí, podnětů a stížnosti od členů SVJ,
- informování členů SVJ dohodnutou formou o činnosti předsedy, SVJ a o správě domu,
- zajištění včasného plnění závazků SVJ vzniklé ze smluv a právních předpisů a povinností vůči třetím osobám,
- včasné uplatnění pohledávek SVJ,
- včasné vymáhání plnění povinností stanovených členům SVJ, zejména úhradu dluhů,
Správa nemovitosti
- kontrola účetnictví, účetních dokladů, nákladů na údržbu, opravy, modernizace, rekonstrukce a správu domu a pozemku a kontrola vyúčtování nákladů a záloh na služby za období před počátkem výkonu funkce profesionálního předsedy,
- zajištění služeb auditorů a daňových poradců,
- účetní rozbory nestandardních účetních operací,
- kontrola smluv a smluvní dokumentace uzavřených a vzniklých před počátkem výkonu funkce profesionálního předsedy,
- převod smluv a dokumentů uzavřených a vystavených před naší činností do elektronické podoby
- zpracování návrhu plánu oprav a návrhu rozpočtu SVJ.
- pevný termín přítomnosti v objektu minimálně 1 hodina jednou za dva měsíce,
- pravidelné kontroly objektu,
- přítomnost v objektu z důvodu přebírání děl, kontrolních dnů apod.