Úvodní strana » Nabídka služeb

Nabídka služeb

Profesionálního předsedy SVJ

Činnost společenství vlastníků

  • zajištění správu domu ve věcech, které jsou v kompetenci statutárního orgánu SVJ,
  • plnění rozhodnutí shromáždění,
  • uzavírání smluv dle finančního limitu vyplývajícího ze stanov SVJ a rozpočtu schváleného shromážděním,
  • zastupování SVJ vůči třetím osobám a orgánům veřejné správy (zejm. daňová správa, správa sociálního zabezpečení, veřejné zdravotní pojišťovny apod.),
  • komunikace se zhotoviteli děl, dodavateli služeb a médií, zástupci státní správy a územní samosprávy, advokáty, notáři, soudními znalci, soudy, orgány činnými v trestním řízení, daňovými poradci, auditory,
  • řízení a organizace činnosti SVJ,
  • organizace zasedání shromáždění – přípravu podkladů, rozeslání pozvánek, prezenci, řízení průběhu jednání a hlasování shromáždění, zápis z jednání, nebo organizace rozhodnutí mimo zasedání (tzv. per rollam) – příprava podkladů,
  • rozeslání hlasovacích lístků, sčítání hlasů a vyhotovení a rozeslání oznámení o výsledku rozhodnutí mimo zasedání,
  • zajištění právních služeb advokátů, notářů, soudních exekutorů a  mediátorů, zajištění zpracování právních stanovisek, osobní přítomnost u  soudu při soudních řízeních,
  • organizace a zajištění poptávkových řízení,

 

Administrativa

  • vedení administrativní agendy SVJ, vedení zápisů ze shromáždění a jejich archivace a evidence smluv SVJ,
  • vedení seznamu vlastníků jednotek,
  • plnění povinností ve vztahu k veřejnému rejstříku,
  • řízení a kontrola činnosti správce,
  • vyřizování žádostí, podnětů a stížnosti od členů SVJ,
  • informování členů SVJ dohodnutou formou o činnosti předsedy, SVJ a o správě domu,
  • zajištění včasného plnění závazků SVJ vzniklé ze smluv a právních předpisů a povinností vůči třetím osobám,
  • včasné uplatnění pohledávek SVJ,
  • včasné vymáhání plnění povinností stanovených členům SVJ, zejména úhradu dluhů,

 

Správa nemovitosti

  • kontrola účetnictví, účetních dokladů, nákladů na údržbu, opravy, modernizace, rekonstrukce a správu domu a pozemku a kontrola vyúčtování nákladů a záloh na služby za období před počátkem výkonu funkce profesionálního předsedy,
  • zajištění služeb auditorů a daňových poradců,
  • účetní rozbory nestandardních účetních operací,
  • kontrola smluv a smluvní dokumentace uzavřených a vzniklých před počátkem výkonu funkce profesionálního předsedy,
  • převod smluv a dokumentů uzavřených a vystavených před naší činností do elektronické podoby
  • zpracování návrhu plánu oprav a návrhu rozpočtu SVJ.
  • pevný termín přítomnosti v objektu minimálně 1 hodina jednou za dva měsíce,
  • pravidelné kontroly objektu,
  • přítomnost v objektu z důvodu přebírání děl, kontrolních dnů apod.

Chcete využít našich služeb? Zajímá vás více informací?

Kontaktujte nás a zjistěte, co pro Vás můžeme udělat.

Pole označená * jsou povinná.